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ANA TIME

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CONCEPT

Once a year, the editorial board of Time, a news magazine in the United States, features an iconic person or event of the year and puts their portrait on the cover as Person of the Year.
In 2014, “People Fighting Ebola” was held up as the icon and featured a four-page spread advertising ANA Global.
The visual idea of a city and sky photos pieced together, with an aircraft traversing the sky above them, was used to promote the brand beliefs, brand story, and convenience of the ANA Global network in a minimalist and simple way.

アメリカ合衆国のニュース雑誌「タイム」の編集部が年1回、その年の象徴する人物・出来事を特集し、パーソン・オブ・ザ・イヤーとして表紙に肖像を掲げている。
2014年は「エボラと闘う人々」がアイコンとして掲げられ、見開き4ページに渡り、ANA グローバルの広告を掲載した。
都市と空の写真をつなぎ合わせ、その上空に機影が横断するビジュアルアイデアを軸に、ANAグローバル・ネットワークのブランド信念・ブランドストーリー・利便性をミニマムかつシンプルに訴求している。