SHA inc.

IPSA

黒に、染まれ、春。

  • KV
  • AD
  • Space

CONCEPT

A limited-time April Fool’s campaign transformed the brand’s iconic beige into bold black.
Positioned at the top of IPSA’s skincare line, the ULTIMATE series stands tall in a powerful black world—evoking the culmination of advanced skin science. Seasonal blooms bursting with life enveloped both the storefront and the products, creating a striking, one-of-a-kind expression of black for spring.

ブランドを象徴するベイジュトーンを、期間限定で “黒”に染めたエイプリルフールの店頭キャンペーン。
イプサのスキンケアエレメンツの中でも最上位に位置づけられる「アルティメイト」。力強い黒の世界の中で堂々と佇むアルティメイトシリーズは、肌サイエンスの集結を予感させる。生命力あふれる春の花々が店頭やプロダクトを包み込んだ、この春だけの特別な黒の世界。

CREDIT

Creative Director / Producer
Kenji Maruyama [SPECIAL REQUEST inc.]
Art Director
Natsuki Isa [SHA inc.]
Kazushige Takebayashi [SHA inc.]
Designer
Natsuki Isa [SHA inc.]
Seiya Matsumoto [SHA inc.]
Photographer
Akihiro Yoshida [1002 inc.]
​Ikebana Artist
Shoma Hirouchi
Retoucher
Kaori Yuki [1002 inc.]
Display Designer
Sachie Miyazaki [Beatnik inc.]
Project Manager
Yurika Watanabe [SPECIAL REQUEST inc.]