IPSA
黒に、染まれ、春。
- KV
- AD
- Space

CONCEPT
A limited-time April Fool’s campaign transformed the brand’s iconic beige into bold black.
Positioned at the top of IPSA’s skincare line, the ULTIMATE series stands tall in a powerful black world—evoking the culmination of advanced skin science. Seasonal blooms bursting with life enveloped both the storefront and the products, creating a striking, one-of-a-kind expression of black for spring.
ブランドを象徴するベイジュトーンを、期間限定で “黒”に染めたエイプリルフールの店頭キャンペーン。
イプサのスキンケアエレメンツの中でも最上位に位置づけられる「アルティメイト」。力強い黒の世界の中で堂々と佇むアルティメイトシリーズは、肌サイエンスの集結を予感させる。生命力あふれる春の花々が店頭やプロダクトを包み込んだ、この春だけの特別な黒の世界。
CREDIT
- Creative Director / Producer
- Kenji Maruyama [SPECIAL REQUEST inc.]
- Art Director
- Natsuki Isa [SHA inc.]
- Kazushige Takebayashi [SHA inc.]
- Designer
- Natsuki Isa [SHA inc.]
- Seiya Matsumoto [SHA inc.]
- Photographer
- Akihiro Yoshida [1002 inc.]
- Ikebana Artist
- Shoma Hirouchi
- Retoucher
- Kaori Yuki [1002 inc.]
- Display Designer
- Sachie Miyazaki [Beatnik inc.]
- Project Manager
- Yurika Watanabe [SPECIAL REQUEST inc.]